ESCROACA ŞOMÂLDOACA ESTE TAMPITA PE CAT ESTE DE URATA

Prin interviul din fiţuica “Adevărul” (nr. de sîmbătă, 8 ianuarie a.c.)
ESCROACA ŞOMÂLDOACA S-A DAT DE GOL, CA PROASTA, AGRAVÎNDU-ŞI DOSARELE PENALE

10 01 2011

* “Am avut cazuri mai grele decît evacuarea lui Vadim Tudor” – prin urmare, Tribunul era ţinta, nu partidul. * “Sînt tot felul de strategii. În cazul evacuării unui imobil, ieşi afară ca să-i atragi după tine, în felul ăsta se eliberează imobilul, apoi dai dispoziţie să se închidă uşile. Asta am încercat şi în cazul PRM, reuşind într-o oarecare măsură.”

* “La evacuarea unei familii dintr-un imobil, părinţi şi doi copii. Unul din părinţi, femeia, s-a urcat pe casă, avea cu ea o sticlă de benzină, iar bărbatul stătea jos. A trebuit să chem Salvarea, jandarmii, pompierii. Dacă încercam să intrăm în casă, femeia de pe acoperiş, care se stropise cu benzină, ameninţa că-şi dă foc şi chiar aprindea băţul de chibrit. A fost o situaţie disperată.”
* “Curvă mi s-a mai spus pînă acum.” (Nu eşti bună nici măcar de curvă, eşti urîtă-n draci).
* “Am fost foarte surprinsă cînd am văzut toată lumea de acolo, pentru că nu am spus ora la care venim.” (Idioata asta nici acum n-a aflat că Legea o obliga să scrie, în Somaţie, ziua şi ora!).
* “Mama mi-a zis să mă las de meseria asta.” (Dacă şi hinghereala cu pricina e meserie, ne-am lămurit.)

Copyright Tricolorul

In plus, eu comentez: imbecila aia hidoasa de Bondoaca Şomâldoaca are impresia ca exista “strategii” de a executa silit pe cineva, inafara de utilizarea ABUZIVA A FORTEI?! Crede handicapata aia mintal ca “atrage” afara?! Pai, oricine vrea sa se opuna cu adevarat, nu iti deschide caile de acces – sparge usa, scarnavie imputita, dar eu nu iti dau drumul inauntru! Scarba aia nenorocita, sclava basista retardata mintal, are impresia ca este mare lucru de capul ei?! Ii dorim sa se cace in gura ei toti membrii mafiei personale a Elenei Udrea, inainte de a primi de la complicii ei de crima ce a primit Nicolae Iorga de la membrii Corpului Muncitoresc Legionar 😉 !

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

