DU-TE, BA, DRACULUI!

Eu ma simt jignit de productiile DGA. Asa ca nu am decat o singura reactie cand vad prosteala aia cu raziile in vami, draci-laci: DUCETI-VA DRACULUI!

“Baetii” cu masti pe mufe, armament si antrenament de multe mii de euro (din banii luati prin TALHARIE de catre statul TERORIST roman de la nefericitii care nu se pot opune), isi joaca roluluri penibile fara pic de jena:

Altii fac asta de nevoie, nu din vocatia sclaviei:

Imi este SCARBA de Basescu, de sclavii lui si de sclavii sclavilor lui… Una e sa fii talharit, violat, calcat in picioare pentru ca NU TE POTI OPUNE, si alta este sa ti se inmoaie genunchii, sa te guduri ca ultima jivina spurcata la picioarele unui gunoi de om, pur si simplu fiindca asta este singura fericire de care esti capabil!

Eu nu inteleg cum de il SUPORTA PAMANTUL pe scarnavia asta de Basescu, dar faptul ca exista fiinta umane in aparenta care il pot servi mi se pare ca depaseste orice limita!

 

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to DU-TE, BA, DRACULUI!

  1. kn says:

    subscriu.
    🙂
    scarba dracului si slugile lui.

  2. Aliosa says:

    Bună seara camarade ! Si eu sunt un lupătăor chiar dacă nu asa de activ si titrat ca tine dar, cu sigurantă in tabăra ta . Mersi pentru că ti-a plăcut ce-am scris pe : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/02/12/12-februarie-2011-o-zi-de-neuitat. As fi mândru dacă ai citi si comentariul de la punctul nr.20 spunându-ti părerea . O seară bună.
    Alioșa .

Leave a Reply

