MASINA INFERNALA DE VOT PUSA IN SLUJBA LUI BASESCU NE-A INFRANT DIN NOU!

COMUNICAT

COMISIA A VOTAT PENTRU EUTANASIE!

5 aprilie 2011

Aspectele profunde care tin de protectia si controlul inmultirii animalelor nu au fost intelese nici pana acum de politicieni.

Astazi, 5 aprilie 2011, Comisia pentru Administratie Publica a Camerei Deputatilor a votat pentru eutanasie.

Desi “protectia animalelor incepe in curti” cu sterilizarea cainilor cu stapani (o catea fata o data la sase luni, cam 6-12 pui, care sunt aruncati in strada), parlamentarii nu au acceptat sterilizarea tuturor cainilor, cu si fara stapan.

Daca doar vom eutanasia cainii strazii (cei din proprietate privata neputand fi eutanasiati), atunci vom omori incontinuu, pe masura ce proprietarii arunca puii, si niciodata nu vom scapa de cainii de pe strazi.

Circa 300 de iubitori de animale, ONG-uri din toata tara si diverse personalitati au pichetat astazi Parlamentul, scandand lozinci precum: “ Majoritatea cainilor abandonati provin din mediul rural”, “Alegeti sterilizare/returnare”, “Cersim dreptul la viata”, “Opriti masacrul”, “Nu crimei”, “Violenta nu este solutia”.

Detalii: http://www.cutu-cutu.ro/content/comisia-pentru-administratie-publica-votat-astazi-eutanasia

Desi eforturile noastre sunt foarte mari, inca nu suntem suficient de bine intelesi.

Politicienii, mass-media si majoritatea locuitorilor au impresia ca noi dorim caini pe strazi, eventual, contribuim la inmultirea lor si suntem autorii morali ai muscaturilor de pe strada!

Adevarul este invers! Iubitorii de animale (cei mai sensibili si mai buni oameni) nu doresc animale pe strazi!

[ Noi dorim doar INTRAREA IN NORMALITATE A RELATIILOR OMULUI CU PRIMA (SI SINGURA) SPECIE CREATA DE OM, PENTRU OM, IAR ACEASTA INSEAMNA CAINELE/CAINII SI STAPANUL SAU, PE PROPRIETATEA ACESTUIA!

NUMAI UN PROGRAM MASIV DE STERILIZARE A POPULATIEI CANINE DE PE TERITORIUL ROMANIEI POATE GARANTA ECHILIBRAREA ADOPTIILOR CU RATA PROCREERII ACESTOR ANIMALE!

ORICE ALTCEVA ESTE O MINCIUNA (DE TIPUL “SA TRAITI BINE!”, “LA TEPE IN PIATA VICTORIEI!”, “ROMANIA REFUZA SA INTRE IN CRIZA”, “NU SE VA ATINGE NIMENI DE SALARII SI PENSII”, ETC) IAR EFECTUL PE TERMEN MEDIU SI LUNG VA FI CATASTROFAL, ATINGAND DOMENII ALE VIETII PE CARE NICI NU VI LE PUTETI IMAGINA MACAR!

SUSTINAND ASA-ZISA “EUTHANASIERE” SAU MANIFESTAND PASIVITATE FATA DE ACESTE DEMERSURI ALE UNOR SCELERATI AJUNSI IN FUNCTII DE CEA MAI INALTA RASPUNDERE, VA FACETI COMPLICI LA O DECADERE MORALA SI SOCIALA A ACTUALEI ROMANII CUM NU VA PUTETI IMAGINA CA POATE EXISTA!  ]

Haideti sa incercam sa ne facem mai bine intelesi!

Proiectul urmeaza a fi supus votului final al plenului Camerei Deputatilor.

Este momentul decisiv. Ce avem de facut in acest interval, mai mic de o saptamana, pentru a influenta votul? Va asteptam cu idei.

Iata un posibil desfasurator al actiunilor preconizate in viitorul imediat:

  • In tara, ar fi bine sa organizati actiuni la nivel local.
  • Bucurestenii sunt invitati miercuri, 6 aprilie 2011, la orele 19.00, in parcul Izvor (“la alveole”) pentru a stabili urmatoarele actiuni, eventual pe grupe (fara pancarte, fluiere si caini).
  • Va rugam sa ne sa ne telefonati si sa ne scrieti pe adresele de e-mail, sugestiile dv. Va vom tine la curent prin comunicate de tip e-mailing.
  • Sambata, 9 aprilie, organizam un spectacol. Toti cei talentati sunt invitati sa sprijine aceasta actiune, intr-un efort de atragere a atentiei asupra rezolvarii corecte a problemei cainilor strazii.

Este momentul sa fim uniti.

[ Avem o cauza comuna, dincolo de religii, optiuni politice si interese personale! ]

“Popoarele care dau cu pietre in caini stau jos pe scara umanitatii” _____________________________________

Marcela Pisla pres. Asoc. “Cutu, cutu”

0726/157.498

0766/251.158

Program de relatii cu publicul: L-V, orele15-17

www.cutu-cutu.ro

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to MASINA INFERNALA DE VOT PUSA IN SLUJBA LUI BASESCU NE-A INFRANT DIN NOU!

  1. Miky says:

    Buna!
    Am fost si eu ieri la miting si , desi nu am venit foarte optimista am ramas mai mult decat dezamagita de votarea eutanasiei. Ma gandeam ca in urma implicarii atator personalitati si in urma eforturilor diversilor reprezentanti ai ONG-urilor de a veni la fiecare miting , de a expune situatiile prin care trec , cei din comisia de votare vor lua in calcul mai bine sterilizarea si legea propusa de senatorul Marinescu. Dar , evident , m-am asteptat la prea mult din partea unor oligofreni.
    Apoi , am vazut persoane plangand de ciuda , de oboseala , de tristete si m-am infuriat ! Am zis cateva la microfon , dar m-am abtinut sa nu ii injur .
    Mai pe seara , plecand cu cainele in parc la obor m-am intalnit cu doua persoane. Acestea adoptasera de pe strada o catelusa . Era pui cand au gasit-o langa o statie de tramvai ( sau ceva de genu’) si plina de raie. Mi-am dat seama ca sunt oameni sufletisti si i-am intrebat daca stiau de mitingurile de pana acum. Spre surprinderea mea , doamna nu avusese habar , iar domnul era informat dar nu parea sa stie foarte multe despre ceea ce se discutase. Erau tineri , la vreo 30 si ceva de ani! Ca atare , facebookul si blogurile nu trebuie sa fie unicele mijloace de propagare a informatiei. Mai ales una atat de vitala. Ce propun: sa lipim afise in zone aglomerate , in statii de tramvai , autobuze ,in tarcurile pentru caini! Pana saptamana viitoare cand are un nou miting , si pentru anuntarea diverselor activitati cum ar fi spectacolul de sambata , sa ne intalnim cu totii la Izvor , unde o fi, si sa multiplicam afise ( foi a4 ) sa le distribuim fiecare pe la ei prin zona etc …Multi oameni , varstnici chiar nu au acces la internet si nu stiu de actiunile ong-urilor , si sunt iubitori de animale , iar daca ar stii ce prevede legea eutanasiei – faza cu nu poti tine cainele daca nu vrea vecinul – probabil ca s-ar mobiliza si ei!

    • Ei, deci ne-am intalnit acolo… Si mie imi venea sa plang de nervi, de cand am ajuns acolo… iar cand vad imagini cu animale abuzate, chiar o iau razna!

      Eu sunt ala rosu, din spatele doamnei cu inscriptia “VIOLENTA NU ESTE O SOLUTIE!” 😉 http://www.cutu-cutu.ro/sites/default/files/node_images/126..jpg , sau ala in pulover, din dreptul fesului verde: http://www.cutu-cutu.ro/sites/default/files/node_images/13._12.jpg … in fata custii.

      Sunt din Ploiesti, si imi este foarte greu sa ajung in Bucuresti (dpdv financiar, mai ales). CHIAR MA REVOLTA CA BUCURESTENII HABAR N-AU DE CE SE INTAMPLA LA CATIVA PASI DE EI, PRACTIC! Eu incerc sa anunt oamenii prin intermediul pet-shopurilor si al unui cabinet veterinar, dar nu prea am avut parte de un feed-back pozitiv 😦 …

      Da, chiar ma intriga faptul ca pana acum nimeni nu a postat afise si nu a derulat o campanie mai agresiva in acest sens!

      Ar trebui sa le scriem si celor de la Cutu-Cutu, pe tema asta, intrucat probabil ca au o logistica mai buna decat a noastra (eu n-am nici imprimanta).

      Iti multumesc ca te implici in aceasta problema! Este revoltator halul de barbarism in care se traieste in nenorocita asta de tara!

Leave a Reply

