Marş pentru CIVILIZATIE pe străzile din Bucureşti – 05 mai 2011

La concertul Shakirei au fost – cica – 20 000 de oameni. Contra cost, probabil. La un PROTEST impotriva barbariei, jafului, crimei si ticalosiei in cele mai odioase forme s-au strans cateva sute.

DE CE? TE INTREB DE CE?

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Marş pentru CIVILIZATIE pe străzile din Bucureşti – 05 mai 2011

  1. maia_home says:

    Un popor de retadati !? Aaaa?! Santem condamnati sa fim romani ,chiar si atunci cand in loc sa se protesteze pentru un drept prefera sa moara inghesuiti la o sticla de “aiasma”sau la un mic eletoral .

  2. renata says:

    N-am fost la Shakira. Nu-mi place Shakira, nu mă interesează.
    N-am fost însă nici la protestul vostru. Deşi iubesc câinii, am avut câine… Nu era un câine, era o fiinţă minunată, mai inteligentă, mai plină de caracter şi mai eficientă decât 3/4 din oamenii pe care-i cunosc. A fost un membru al familiei. Dar asta deja cred că ţi-am mai spus…
    Îmi place să cred însă că, în momentul ăsta, fac ceva mai mult pentru câini decât să merg la un protest. Regret, dar trebuie să păstrez secretul. 🙂
    Îţi spun asta fiindcă de câte ori intru pe blogul tău mă simt în culpă.
    Abia dacă am curajul să respir, ce să mai zic de salutat!

    • Vino SI la protestele “noastre”! Nu sunt proteste “pentru caini”, sunt proteste pentru CIVILIZATIE! Cel putin, eu d-aia ma duc!

      Poate vrei sa protestezi individual 😀 ? Poti sa iei autorizatie d-aia de protest individual… Sau facem un miting de 2 persoane, ca Badea si Ciutacu? Poate facem o REVOLUTIE de 2 persoane… asta ar fi ceva original 😀 !

      Nu cred ca participarea la un PROTEST impedimenteaza in vreun fel celelalte activitati ale tale in sprijinul civilizatiei… “Ce fel de om este acela care nu face in fiecare zi lumea mai buna?!” (Kingdom of Heaven).

  3. renata says:

    Vlad, nu eşti groaznic, eşti cumplit!
    ŞTIU că nu sunt proteste pentru câini! Sunt proteste pentru respectarea viului, adică mai mult decât civilizaţie, că de civilizaţie putem protesta clăbuciţi cu şampon în cap.
    Până la urmă, o să vin la un protest…
    Trimite-mi, dacă n-ai nimic împotrivă, adresa ta de mail la: cumsevede.blog@gmail.com

Leave a Reply

