Capu’ la stat sau motu’ la pleasca

Uite cum vede Base treaba: „Oamenii ăştia trebuie să ştie două lucruri esenţiale. În primul rînd că ei sînt o Putere a statului. Sînt 3 Puteri: executivă, legislativă, judecătorească. Toate aceste 3 Puteri au în vîrf pe unul care se numeşte şeful statului. Nu-l pot împiedica pe şeful statului să-şi exprime puncte de vedere, cu atît mai mult cu cît reflectă corect nişte realităţi ale Justiţiei. M-am cam săturat de sensibilităţile lor excesive”. Deci, el e motu’ la cacat, in viziunea lui! Nu intelege ce Romania nu e un gainat, ci o pleasca (mesaj subliminal de la Paleologu Jr.?) si pleasca n-are mot!

Acum intelegem reforma basista in toata splendoarea ei: transformarea balegii in gainat! Bravos, natiune, halal sa-ti fie!

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Capu’ la stat sau motu’ la pleasca

  1. Theodora says:

    off topic
    Vlad, am primit ieri seara la ora 9.58 PM pe blog ul meu un comentariu de pe IP-ul tau cu alta adrsa de e-mail decat cea cunsocuta si alt ID … lasa-mi un semn sa stiu daca este trimis de tine sau nu

    • Da, era al meu… Am intrat cu alt browser (Mozilla, parca, cand eu umblu cu Opera, sau invers…), si imi ramasesera datele alea acolo, dupa ce ma injurasem cu basistii prin alte parti 😀 .

    • Da, era al meu… Am intrat cu alt browser si imi ramasesera datele astea acolo, dupa ce am sacait prostii prin alte parti 😀

  2. Theodora says:

    Ok … imi era teama ca ti-au intrat portocalii in calculator 🙂

    • Or fi intrat… Deocamdata nu s-au aratat semne. Presupun ca “structur’le” mai verifica IPurile alora care combat vehement sistemul. Dar presupun ca nu sugerau sa fie scuipati in public 😀 !

Leave a Reply

