APEL DE LA ASOCITIA “A DOUA SANSA”

Apel de la Leutu

by Raluca Andsch on Wednesday, October 19, 2011 at 12:33pm

                         

Eu sint Leutu, un caine batran dar cuminte, cel putin asa spun eu. Ani de zile am locuit cu  prietena mea Tita pe o strada din Bucuresti. Am trait impreuna multe clipe de groaza. De multe ori am crezut ca ne-a sosit ceasul. Niste oameni din cartierul in care ne duceam traiul au incercat citeva luni la rind sa ne omoare si binefacatoarele noastre care ne hraneau si ingrijeau ar fi asistat neputincioase la moartea noastra. Inca avem pe corp semnele nevindecate ale numeroaselor lovituri cu bite si cutite. Niciodata nu voi uita acele momente, de ce fac oamenii asa ceva?

Pentru a scapa de rautatea acelor oameni, am fost adusi la adapost. Aici am invatat ca exista si oameni care nu ne vor raul. Mi-au tratat ranile, imi dau de mancare si imi vorbesc frumos. La inceput nu ii lasam sa puna mana pe mine, insa acum imi place sa fiu mangaiat. Sa va spun un secret: daca oamenii umbla prin adapost si nu vin sa ma admire, eu le cant. 😉 Si atunci trebuie sa vina. Am ajuns sa fac glume la batranete!

Din pacate fetele voluntarilor de la A Doua Sansa arata din ce in ce mai sumbre in ciuda glumelor mele. Citesc pe fata lor tristete si durere, cateodata chiar disperare.

Ei au grija de multe suflete ca mine, care nu ar fi avut nici o sansa de a supravietui. Fiecare cu povestea lui. Si noi, cele aproape 250 suflete, depindem de acesti voluntari. Insa lor le este din ce in ce mai greu: mancarea este din ce in ce mai putina (stiti ca avem nevoie de cel putin 3000 kg de mancare pe luna?), a venit frigul (stiti cum se simte iarna aici la noi in camp?), au casele pline de alte suflete bolnave culese de pe strada si care necesita tratamente…. Cand le vad fetele ingrijorate si ma gandesc la toate acestea, mi se face si mie frica.

De aceea v-am povestit povestea mea si va implor: ajutati-ne sa trecem cu bine macar de aceasta iarna!

Vreti sa stiti cum? Voluntarii de la A doua sansa organizeaza in fiecare luna o colecta de mancare unde puteti dona un sac de bobite. Sau puteti adopta la distanta pe unul dintre noi.

Cu drag,

Leutu, un caine din adapostul Glina care are nevoie de dumneavoastra!

Va multumesc!  

Voluntarii asociatiei A Doua Sansa au ajuns in prag de disperare: 250 catei trebuie sa infrunte din nou iarna in camp. Nu mai au bani sa cumpere mancare cateilor, in timp ce cateii in aceasta perioada au inceput sa manance mult mai mult decat vara. Haideti sa ii ajutam!

Cum?

* Putem adopta la distanta unul din cainii asociatiei.

* Putem dona un sac de mancare la colectele ce se tin in prima sambata din fiecare luna.

* Putem dona echivalentul in bani al unui sac de mancare daca nu avem ocazia sa ajungem la colecta.

* Putem ajuta la pregatirea tarcurilor si a custilor pentru iarna.

* Putem dona materiale de constructii pt repararea tarcurilor si a custilor.

* Putem face pur si simplu o donatie.

* Putem adopta un caine din adapost care ne va deveni un prieten pe viata.

 

Asociatia A Doua Sansa

PayPal: ribana4you2000@yahoo.com

Cont in lei IBAN: RO31 PIRB 4210 7217 6900 1000 – Piraeus Bank

EUR Bank account:  RO94 PIRB 4210 7217 6900 2000 – Piraeus Bank

 

 

Pagina Facebook:

https://www.facebook.com/note.php?note_id=298006083548422#!/adouasansa

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

