MESAJ DE LA PULIME!

MESAJ DE LA PULIME:

…am o chestie tare de împărtăşit cu voi […] :

So, ieri am fost şi io – împreună cu ai mei – la miting în oraşu’ nost’. Şi cum stăteam noi aşa şi mai chat-uiam cu puterea, de la distanţă, chestii casual (cum ar fi: “Jos, Băsescu”, “Ieşi afară, javră ordinară !” , “Anticipate, nu comasate ! “etc) numa’ ce văd că se apropie de mine un tip tuns scurt şi, prietenos, îmi spune zîmbind: “Consecvent, nu ?!” ?
Şi a şi început să sporovăie chestii anti-putere, trăgîndu-mă discret de limbă. La un moment dat, m-a întrebat ce cred despre continuarea protestelor încercînd să-mi inducă ideea că protestele ar trebui să fie ceva de week end. Io i-am răspuns că ar trebui să fie zilnice, pînă la demisia javrei. Instantaneu i-a pierit zîmbetu’ :) Faţa i s-a înăsprit şi mai mult cînd i-am spus că toţi ar trebui să mergem în Bucureşti, să participăm la proteste – ca să conteze ceva. Atunci mi-a replicat prompt şi ferm: “Ce să căutăm “noi” (vezi, Doamne, era şi el protestatar :) ) la Bucureşti, fiecare oraş cu treaba lui ! ” ;)

So, aş extrage din acest “chat” două concluzii: că băsău’ se teme de proteste zilnice şi de concentrarea protestului într-un miting mamut în capitală ;)

P.S.: Chestia cu “consecvent” mă duce cu gîndu’ că nu m-a abordat un securist oarecare ci, chiar, securistu’ “meu”

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

