“AGENTURILII” MA CHINUIESC, “AGENTURILII” NU MA LASA SA TRAIEEEESC…

Prestatia ODIOASA a puscariabilului Basescu Traian m-a facut sa-mi amintesc de un cantecel imbecil si de cum ar arata el daca am inlocui un cuvant cu obsesia tuturor chiriasilor de la Cotroceni din ultimele 7 decenii:
agenturilii ma chinuiesc
agenturilii ma rascolesc
nu mai rezist.

agenturilii ma chinuiesc
agenturilii ma rascolesc
nu mai rezist tu na-i stiut cat am suferit
singur sa traiesc din agenturi

tu n-ai stiut cat am suferit singur sa traiesc din agenturi.

agenturilii imi dau mereu fiori
agenurilii ma rascolesc uneori [eu sper ca tot cu 7.62mm, ca pe ilustrul sau inaintas si odioasa sa sotie 🙂 ]
cat timp ai fost cu mine ai crezut ca m-ai iubit ai facut ceva din mine m-ai amagit
de ce ai trait doar pentru bani?
de ce oare am pierdut atatia ani?
viseai doar bani
traiai pentru bani
dorinta ta alege pentru mine te iubeam.

agenturiliiiiii ma chinuiesc
agenturiliiiiiii  ma rascolesc
nu mai rezist.

fara ea triste sunt noptile
astazi miau ramas doar amintirleee

tu n-ai stiut, cat am suferit singur sa traiesc din agenturi
tu n-ai stiut, cat am suferit singur sa traiesc din agenturi

agenturile nu ma lasa sa traiesc
agenturile nu imi dau voie sa traiesc
tot cea fost mai bun tot ce-ai vrut ti-am dat zambetul tau de vii m-a inselat
de ce oare m-ai iubit doar pentru bani
de ce oare am pierdut atatia ani?
viseai doar bani
traiai pentru bani
atata multi ani am tinut la tine
sufeream.

agenturile ma chinuiesc 

agenturile ma rascolesc
nu mai rezist.
fara ea triste sunt noptile
astazi mi-au ramas doar agenturileee.

tu n-ai stiut cat am suferit singur sa traiesc din agenturi
tu n-ai stiut cat am suferit singur sa traiesc din agenturi.

tu n-ai stiut cat am suferit ingur sa traiesc din agenturi
tu n-ai stiut cat am suferit singur sa traiesc din agenturi .
tu n-ai stiut
tu n-ai stiuut
tu n-ai stiut
singur sa traiesc
din aaaagentuuuuri 🙂

 

Versurile sunt preluate de pe un forum, asa ca nu imi imputati eventualele erori de orice fel.

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to “AGENTURILII” MA CHINUIESC, “AGENTURILII” NU MA LASA SA TRAIEEEESC…

Leave a Reply

