HINGHERII DE LA ODAI, INCA NE-ERADICATI DIN SOCIETATE, PROTEJATI DE APARATUL REPRESIV AL UNUI STAT ILEGAL SI TERORIST!

Mesaj de la Honceriu Elena:

Joi dimineata am vizitat IADUL cainiilor din Odai pt.a adopta 4 caini pt.paza.

Mi-am rugat colaboratorul de la Rosegur sa-si prezinte buletinul dar l-am insotit pe holuriile institutiei sperand sa nu fiu recunoscuta.Din momentul in care m-au vazut mi s-a pus la “dispozitie”o duba a politiei comunitare si una a hingheriilor pt.a ma insoti la poarta adapostului. Toate bune si frumoase pana in momentul in care am dat sa intru pe usa adapostului,chiar daca mi sa tot repetat ca nu este voie sa se intre intr-o institutie publica.Pt.a le demonstra ca uneori pot fii si civilizata chiar daca nu-i cazul cu ei,i-am rugat sa-mi prezinte cainii pregatiti de adoptie.Am fost SOCATA de cum considera ei ca tb.sa arate un caine ajuns la ei(pregatit de adoptie)era extrem de slab,plin de rani,etc.In timp ce Rosegurul viziona un alt caine si fiind ocupati cu acesti m-am retras intr-un colt si am chemat politia prin 112.A urmat tot circul care-i caracterizeaza pe acesti CRIMINALI:la vederea echipajului de politie si-au schimbat comportamentul,au devenit agresivi atat verbal cat si usor fizic.Am mers impreuna in biroul conducerii pt.constatarea celor intamplate.Chiar si Voican a incercat sa ma intimideze dar a gresit enorm cu mine.Urmeaza zilele acestea sa merg la politie pt.a le face plangere penala si nu m-am oprit aici,dar din pacate nu pot spune mai multe,veti afla dupa ce-mi indeplinesc misiunea pana la cap.Prin aceste relatarii nu doresc sa-mi fac reclama chiar nu ma caracterizeaza ci fac apel la voi pt.a nu mai da inapoi de la DREPTUL vostru de-a va impune in fata acestor scarbe.Nu va ia nimeni capul daca veti proceda ca mine,sau cel putin chemati politia pt.a va ajuta sa intrati intr-o insitutie publica cu progr.de vizita. Asta-i tot ce tb.sa spuneti atunci cand solicitati 112 pt.aceasta problema. Reptet-nu-i ajutati deloc pe aceste suflete daca nu renuntat la teama ca veti pati ceva atat voi sau cainii pe care-i protejati. Eu ma angajez ca si ONG.  pentru a va sustine in demersuriile cu politia. HAIDETI PE EI, MAMA LOR DE CRIMINALI!!

PS: Voi reveni cu detalii. Cu drag, Elena Honceriu, asociatia “depind de noi”.

Rog a se distribui!

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to HINGHERII DE LA ODAI, INCA NE-ERADICATI DIN SOCIETATE, PROTEJATI DE APARATUL REPRESIV AL UNUI STAT ILEGAL SI TERORIST!

  1. Elle says:

    Doi retardati se reproduc, nu-s in stare sa aiba grija de borac, da’ tot ciinele este de vina:

    http://www.huffingtonpost.com/2012/04/20/aiden-mcgrew-killed-dismembered-dog_n_1442092.html

  2. Sa nu generalizam …maidanezi sunt o problema

    • Da, sunt.

      Tocmai d-aia ma intreb (retoric) de ce REFUZA CU OBSTINATIE, TOATE “stapanirile” ROmaniei din ’90 incoace, sa ofere cadrul legislativ care ar duce la disparitia fenomenului?!

Leave a Reply

