ANARHIA SE TRANSFORMA IN RAZBOI CIVIL – ZONA PREDEAL, SMULSA DE PE HARTA ROMANIEI DE CLANURILE DE BRACONIERI PROTEJATI DE MILITIENI

Dragi prieteni,

Sunt iubitoare de animale, Munteanu Silvia, din Predeal si am o mare compasiune fata de acestea.

Adapostesc in curtea mea foarte multi caini abandonati, raniti, bolnavi.

Fac aceasta pe banii si pe timpul meu, atragandu-mi ca toti ceilalti iubitori de animale ura, dispretul si oprobiul celor care nu iubesc animalele si care din pacate sunt mai multi ca noi.

Dar ei nu se opresc aici ci au trecut la fapte: ma reclama periodic pentru fapte imaginare ale cainilor strazii, care, in ideea lor, daca i-am castrat sunt toti ai mei. Am platit multe amenzi nemeritate.

Am fost amenintata cu moartea atat eu cat si cainii pe care ii protejez in curtea mea si aceste amenintari s-au transformat in fapte:

In data de 26.05.2012 s-a tras cu arma de foc in curtea cainilor mei, situata in spatele casei mele.

Un pui de urs fara mama s-a refugiat in curtea mea, s-a urcat pe o bucatarie iar cainii au fost foarte agitati. M-am dus in jurul orei 2 noaptea sa-i potolesc strigand le ei. In acel moment s-au tras 2 focuri de arma si au fost loviti cu alice 2 caini care erau foarte aproape de mine. Cainii au cazut urland de durere. Am chemat politia si au venit dar au refuzat sa coboare din masina pe motiv ca le este frica de urs, in realitate un ursulet inofensiv, si de caini. Echipajul a plecat. Deoarece se continua sa se traga cu arma am chemat in continuare ajutor de data aceasta prin 112.

A venit acelasi echipaj compus din 3 agenti care a refuzat din nou sa coboare.

In final a coborat un agent care s-a uitat la cainele ranit. La sectie au intocmit un proces verbal in care afirmau ca impuscaturile sunt de fapt petarde.

Am solicitat ajutor si a doua zi Dl Codrut Feher a venit cu dl Dr. vet, Teleanu, au constat ranile cainilor si unul dintre caini a fost dus la cabinetul Dr. vet Mock la Brasov pt. radiografie, care atesta multiple alice in zona gatului si toracelui. Din pacate pentru caine acestea fiind multe si raspandite, nu pot fi scoase, deoarece ar trebui practic cainele sa fie”ciopartit”. Celalat caine ranit, deoarece era foarte speriat nu a putut fi cu nici un chip pus in masina si dus la medic.

Dl. Codrut Feher a chemat ofiter judiciar la cabinetul veterinar pentru a atesta radiografia si a face poze-probe pentru cainele ranit. Cainele a ramas in tratamenit cu antibiotice si analgezice.

Doamna Petra Zipp, presedinta BMT din Germania, care in aceste zile s-a aflat Brasov, s-a oferit sa plateasca cheltuielile si sa-l ia pe catelul ranit in Germania pentru a-i oferi o sansa de vindecare.

Este in curs o ancheta dar de obicei aceste anchete se incheie cu o amenda pt. mine sau cu o scrisoare de admonestare din partea sefului de post, asa cum s-a intamplat de curand, cand anuntasem la politie in legatura cu amenintarile la viata mea si a cainilor.

Cercetarile neprofesionale ale politistilor, incurajate de seful politiei care este impotriva “acestori iubitori si asociatii din vina carora sunt caini pe strazi” mi-au cauzat multe suferinte morale, pagube financiare si pierdere de timp. In prezent am deja pe rolul Juecatoriei Brasov dosarul nr. 971/197/2012 pt contestarea unei amenzi pt. caini ai strazii, pasnici, care nu au facut nici un rau in afara faptului ca exista, si care imi sunt atribuiti mie.
Va rog daca ma puteti ajuta pe mine si cainii mei,prin sustinere morala, asistenta juridica de specialitate si oricum veti considera oportun. Dispun pe poze, acte care atesta corectitudinea si legalitatea actiunilor mele.

In acelasi timp va supun atentiei situatia ursuletului fara mama care este tinta vie a unor vinatori localnici. Un vanator “inalt, roscovan la fata, carunt” dupa expresia unui localnic, se intereseaza de acest pui cautandu-l prin padurea din apropiere. Pana nu de mult acest pui venea insotit de mama lui si alti 2 frati. acum este singur. oare mama lui l-a intalnit deja pe vanatorul cel carunt. Au mai existat cazuri cand astfel de vanatori s-au oferit sa tranchilizeze si sa se ocupe de ursii care roiesc in jurul restaurantelor. Deseori se aud focuri de arma, care sunt confundate sau consierate e catre politisti cu petarde.

Vanatorii din Predeal ameninta mereu ca vor impusca cainii si de fapt ei fac acest lucru curent, asa cum s-a intamplat cu cainii in curtea mea impuscati cu alice, si cu alti cainii de pe platoul TREI BRAZI.

Se pare ca in atentia vanatorilor din Predeal sunt si ursii, puii de urs.

Cand nu voi mai vedea puiul de urs in zona voi considera in sufletul meu ca l-a intalnit pe vanatorul cel carunt iar ca eu nu l-am putut ajuta.

Va rog ajutati puiul de urs din Predeal. Sa traiasca in liniste in paurile din jur sau sa-l ducem intr-un loc sigur.

Va multumesc,

Silvia Munteanu, Predeal, 0723413164

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to ANARHIA SE TRANSFORMA IN RAZBOI CIVIL – ZONA PREDEAL, SMULSA DE PE HARTA ROMANIEI DE CLANURILE DE BRACONIERI PROTEJATI DE MILITIENI

  1. ELLE says:

    IMI PARE RAU CA MA REPET, DAR ASTA E: SINTEM PIERDUTI CA NATIE… II DORESC D-NEI SILVIA MULT NOROC IN DEMERSURILE SALE…

  2. Oana says:

    vreau să cred că într-o zi aceste primate sălbatice, neiubitori de animale care de fapt nuu-și iubesc nici semenii, vor dispărea de pe fața Pământului iar atunci animalele nu vor face decât să …..trăiască!domna Silvia vă doresc mult curaj iar bunătatea să vă fie răsplătită.

Leave a Reply

