Un DEGENERAT a tăiat picioarele cu toporul unui cal…

Calul nu mai are nicio şansă de supravieţuire şi va ajunge la un abator – DUPA ALT DRUM CHINUIT, LOVIT SI TERORIZAT PENTRU A SE MISCA IMPOTRIVA DURERILOR PE CARE LE ARE!

Taranul care ii era proprietar are un singur regret: „E un nemernic, un nenorocit, ce să spui altceva” […]”Am trei copii şi noi am trăit de pe urma acestui cal. Ce fac eu acum în situaţia asta? La puşcărie cred că nu-l mai ia, dar să-mi recuperez animalul. Mai aduceam o căruţă de fân la un vecin, mai luam 20-30 de lei, acum cu ce să mai car?”

Desigur, toate jegurile subumane trebuie sa aiba copii, sa invoce copiii ca motiv pentru orice si restul societatii sa aiba grija de copii lor (care sunt folositi, la fel ca si calul, atunci cand e profitabil – sau li se “da drumul in viata”, ca sa nu spunem ca sunt izgoniti, cand nu sunt productivi… dupa o serioasa spalare pe creier conform careia sunt datori (?!) sa-si imbuibe parintii, fireste). M-as mira ca si faptasul sa nu invoce numarul de copii pe care ii are ca motiv pentru faptele sale de o abjectie rara.

Remarc faptul ca omul se plange de saracie, de eforturile pe care le face pentru copii (de ce oare imi vine sa vomit cand aud cuvintele astea?!) si regreta mai mult lipsa banilor decat suferinta animalului, DAR are TIGARA intre degete, chiar si in aceste momente crancene!

About vladcelgroaznic

Un luptator
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Un DEGENERAT a tăiat picioarele cu toporul unui cal…

  1. Gabi Petrica says:

    Daca eu zic ca acesti degenerati ar trebuii cel putin sterilizati si in nici un caz sa nu aibe drept de vot … cica sunt un fel de nazist. Desi eu nu am taiat picioarele nimanui, nici nu ma folsoesc de animale ca de niste sclavi. In lumea asta degenerata eu sunt ala rau, nu gunoiul asta care si-a tras repede nsite plozi pentru propasirea genelor de cacat.

  2. Gabi Petrica says:

    “Ce fac eu acum în situaţia asta?”
    Un om decent in situatia asta s-ar duce si s-ar spanzura in padure … fireste nu e cazul … va gasi el alt animal ceva sa aibe drept sclav, ca a trai el pe puterile lui e de neinchipuit 😦

  3. Elle says:

    si evident, garcea nu va lua nici o masura, nici macar sa vina si sa constate, asa cum fac ei de obicei. sa se aleaga praful de ala si de toata familia lui…. si totusi nimeni nu face nimic in continuare….

Leave a Reply

